ÜRÜNLER

• Spectra Diz CPM Makinesi

Kinetec Spectra Diz CPM, CPM teknolojisindeki son noktayı temsil etmektedir. Hoş görünüm ve mekanik yeniliklerin rakipsiz birleşimi, Spectra’yı Diz CPM tercihlerinde ayrı bir noktaya yerleştirmektedir.

7’den 70’e tüm diz hastalarının ihtiyaçları, herhangi bir ek aksesuara gerek olmadan tek bir aletle çözülüyor. Hafif ve taşıması inanılmaz kolay olan Spectra, hasta rahatını ve uyumluluğunu hedefleyerek daha iyi sonuçlar alınmasını sağlıyor.

Özellikler:
    •    Uzun ömürlü DC motoru ve yıllar süren performans sağlayan screw-drive mekanizması
    •    Anatomik ayarı sayesinde hasta uyumluluğunu arttırır ve eklemlere baskıyı azaltır
    •    Geniş taşıyıcı kısmına (11 inç) en ufak çocuktan en iri sporculara herkes sığabilir
    •    Tedavi kapsamında Aşırı gerilmeden (-10°) tam Esnemeye (120°)
    •    Ek parçalarla uğraşmanızı gerektirmeyen DAHİLİ tıbbi kullanıma uygun dönüştürücü
    •    Eklemlere aşırı yük binmesi durumunda hastayı koruyan Özel Yük Geri Alma
    •    Çok hafif, sadece 10 kg!
    •    Şık tasarımlı, iki tarafında da bulunan taşıma kolları
    •    Rahat, kullanımı kolay hasta taban kiti dâhil
    •    Hasta kilitleme hatalı program değişimi kazalarını ve olası incinmeleri önler
    •    Ayak desteğine rahatlıkla oturan Su geçirmez dijital el  kumandası
    •    Esneme ya da germede 15 dakikaya kadar durdurma süresi
    •    24 ay sınırlı garanti ile güvenilirlik

Teknik Özellikler
    Hareket Açıklığı:Aşırı gerilmeden (-10°)Tam Esnemeye (120°)
    Ağırlık:53 kg
    Uzunluk:
    94 cm
    Tam bacak uzunluğu:71 – 104 cm
    Tibia:38 – 58 cm
    Femur:33 – 46 cm

Isınma
    Isınma, hastaların kademeli olarak önceden ayarlı tam ROM’a ulaşmalarını sağlar.
    Makine tam ROM’un %70’inden başlayarak, tam ROM’a ulaşılana dek her döngüde kapsamını %5 arttırır.
    Modülasyon
    Modülasyon hasta toleransına göre ROM’un son noktasının manüel şekilde ayarlanabilmesin sağlar.
    Seçim, hasta ROM noktası yakınında acı hissetmeye başladığında seçilir.
    Başarılı döngüler bu ayar noktalarına dönecektir.
    ROM By Pass
    ROM By Pass aktüel tedavi seansı esnasında önceden ayarlı ROM son noktalarının by pass edilmesini sağlar.
    Hastaların daha fazla ROM tolere edebildikleri zamanlarda ROM noktalarını yeniden ayarlar seansı durdurma ihtiyacını ortadan kaldırır.
    Seans Süresi
    Seans Süresi makinenin her seans için aktüel çalışma süresini (dakika olarak) gösterir.
    Program
    Program, 16 uyarlanmış programın ayarlanmasına olanak tanır.
    Hasta tarafından ya da teşhise göre; bu özellik evde ya da klinikte zamandan tasarruf ettirir.
    Evdeki hastanın kendisine özel numarayı seçip tedaviye başlaması yeterli olacaktır.

Copyright © 2.013 Fizyomed Tıbbi Cihazlar Ltd Şti. Tüm Hakları Saklıdır.