LAZR 207-215

YÜKSEK YOĞUNLUKLU LAZER

LAZR 207-215

MAKSİMUM ÇALIŞMA DERİNLİĞİ

Kas sistemini etkileyen birçok patoloji derindedir. Patolojinin nedeni böyle bir derinlikte olduğu zaman, acıyı azaltmak zorlaşır. Bu durumlarda lazer tedavisinin temel önemi vardır: sağladığı yararlı etkileri optimum fiziksel iyileşmeyi kolaylaştırır.Lazer terapisinin bir avantajı derinlemesine çalışılabilmesi ve patolojinin kaynaklandığı noktada çözülebilmesidir. Bu özelliklazerin iki özelliğine bağlanabilir: dalga boyu ve güç.

Bilindiği gibi, farklı dalga boyları, insan dokuları tarafından difüzyon ve emilim açısından farklı özelliklere sahiptir ve her terapötik amaç için en uygun dalga boyunun seçilmesi mümkündür.

Emisyon gücü aynı zamanda lazerin etkililiğini arttırır ve faydalı etkileri büyük derinliklere iletir. Dokulara aktarılan güç ne kadar büyük olursa, yaralanmaya iletilen enerji o kadar artar. Bu nedenle enerji transferi ana taşıyıcı güçtür: LAZR en derin dokulardaki terapötik etkileri tetikler.

GÜÇ İLE DERİNLİK ARASINDAKİ ETKİLEŞİM (AYNI DALGA BOYUYLA)

Lazerin derinliğe nüfuz etme kabiliyeti yanlışlıkla yalnızca dalga boyuna bağlanabilir. Gerçekte, güç, dokular üzerindeki lazerin terapötik etkisinde temel bir role sahiptir.

Gücün (Watt) bir birim zamanında aktarılabilen enerjinin miktarını (1 Watt = 1 Joule, 1 saniye boyunca) temsil ettiği bilinmektedir. Enerji azaltımı referans derinliği ile ters orantılıdır.

Daha fazla güç lazerin doğal dağılımının üstesinden gelmek ve yaralanma yerine oturmak için daha fazla enerji iletir. Aktarılan enerji miktarı arttıkça, dokular tarafından asimile edilebilen miktar artar.

BENZERSİZ ÇÖZÜM: TEK BİR LAZERDE 7 EMİSYON

Terapötik lazerler fizyoterapi için önemli bir kaynaktır ve piyasadaki çeşitli makineler arasında seçim yaparken dokular üzerindeki etkinlikleri temel bir gereklilik haline gelir. Operatör hem kronik hem de akut problemleri tedavi edebilmeli ve mümkün olan en iyi sonuçları temin etmelidir.

Bu nedenle ITO, etkinliğini artıran tek bir lazerde bir dizi emisyon modu geliştirmiştir.

Metodoloji gelişti ve artık hem esnek hem de terapötik ihtiyaçlarını karşılayabilen tek bir tedavi yönteminden bahsedebiliriz: Yenilikçi Çok Modlu Lazer Terapisi.

Basit bir ayarla her biri farklı fayda ve özelliklere sahip 7 emisyon modundan birini seçmek mümkündür – hastaların kronik ve akut sorunlarının en iyi şekilde tedavi edilmesi için bir dizi olasılık.

• Sürekli emisyon modu
  • Stokastik E²C modu