Portatif Tens Cihazı 120 Z

PORTATİF TENS CİHAZI

Portatif Tens Cihazı 120 Z

portatif tens cihazı

Portatif TENS Cihazı (Transkutanöz Elektriksel Sinir Stimülasyonu)

Portatif tens cihazı, bir elektrik akımı kullanarak ağrıyı hafifletir.

Portatif TENS cihazı Nedir?

Sinir stimülasyonu, bir elektrik akımı kullanarak ağrıyı gidermeyi amaçlayan bir tekniktir. TENS (Transkutanöz Elektriksel Sinir Stimülasyonu), nöronların sinyal gönderme şeklini değiştirmek ve ağrı sinyallerinin beyne ulaşmasını önlemek amacıyla deriye yerleştirilen elektrotlar aracılığıyla belirli bir sinire küçük, zayıf akım elektrik darbeleri gönderir.

Güç kaynağı: 1 x DC 9V alkalin pil
Kanal sayısı: 2  bağımsız kanal
Çıkış gücü (max.): 80mA
Pulse aralığı : 50-200 s ± 10 s
Çıkış frekansı: 2-200Hz ± 5%
Çıkış modu: Constant , Burst , Modulation akım modları
Güvenlik sınıfı: Tip BF (IEC) / sınıf IIa (MDD)
Boyutlar: 61(W) X 96(H) X 27(D)mm
Ağırlık: 120 gr

Portatif TENS cihazları, genellikle kronik olan ve inflamatuar artrit, sırt ağrısı, ayak ağrısı, doğum sırasında doğum sancıları veya ameliyat sonrası ağrılar dahil olmak üzere çeşitli şekillerde kendini gösteren sinir, kas veya eklem ağrılarının giderilmesi için kullanılır. Özel TENS ekipmanı migrenden kurtulma sağlayabilir.

Portatif TENS (Transkutanöz Elektriksel Sinir Stimülasyonu) cihazları sinirleri tek amacı ağrı kesici olarak uyarırken, EMS (Elektrikli Kas Stimülasyonu) cihazları ise güçlendirme ve rehabilitasyon amacıyla kasları uyarmak için tasarlanmıştır.

Bu nedenle, sinir ağrısını gidermek istiyorsanız, TENS’i ısı ile birleştiren portatif bir TENS (Transkütan Elektrik Stimülasyonu) cihazı kullanmanızı öneririz. Benzer şekilde, örneğin bir egzersiz programı kapsamında kas ağrılarından kurtulmak veya kaslarınızı güçlendirmek istiyorsanız, bir EMS (Elektrikli Kas Stimülasyonu) cihazı seçmenizi öneririz.

Daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçiniz.