FİZYOTRAC-100

TRAKSİYON CİHAZI

FİZYOTRAC-100

Servikal Traksiyon Cihazı Nedir?

Servikal traksiyon cihazı, servikal traksiyon olarak bilinen omurganın traksiyonu, boyun ağrısı ve buna bağlı yaralanmalar için popüler bir tedavi yöntemidir. Esasen, traksiyon cihazı, genişleme oluşturmak ve kompresyonu ortadan kaldırmak için başınızı boynunuzdan uzaklaştırır. Boyun ağrısı için alternatif bir tedavi olarak kabul edilir ve insanların ilaç veya ameliyat ihtiyacından kaçınmasına yardımcı olur. Traksiyon cihazı, fizik tedavi tedavisinin bir parçası olarak veya evde kendi başınıza kullanılabilir.

Servikal traksiyon cihazları, omurları çekerek veya ayırarak omurga üzerindeki baskıyı azaltmak için boynu hafifçe gerer. Hem son derece etkili hem de hızlı etkilidir.

• Fizyotrac traksiyon cihazı ile ekran kontrastı ve ses seviyesi dijital olarak ayarlanabilir.
  • Dünyanın en güçlü çekiş makinesine sahip traksiyon cihazıdır.
  • Maksimum kuvvet kullanıcı tarafından tanımlanabilir.
  • Ekranda bütün tedavi parametreleri görüntülenir.
  • USB üzerinden programlanabilir.
  • Değişken çeşitli ekran kareleri.
  • Hasta güvenliği için hasta emniyet butonu bulunmaktadır.
  • Opsiyonel olarak sabit yükseklik veya motorlu yükseklik ayarlı traksiyon yatağı bulunmaktadır.

Servikal Traksiyon Cihazının Avantajları

Servikal traksiyon cihazları, boyun ağrısı, gerginlik ve sıkılığın farklı türlerini ve nedenlerini tedavi eder. Servikal traksiyon, esnekliği arttırırken ağrı ve sertliği önemli ölçüde azaltabilen kasları gevşetmeye yardımcı olur. Ayrıca şişkin veya fıtıklaşmış diskleri tedavi etmek ve düzleştirmek için kullanılır. Eklemlerden, burkulmalardan ve spazmlardan kaynaklanan ağrıyı hafifletebilir. Ayrıca boyun yaralanmalarını, sıkışmış sinirleri ve servikal spondilozu tedavi etmek için kullanılır.

Servikal traksiyon cihazları, basıncı ve ağrıyı azaltmak için omurga omurlarını ve kasları gererek çalışır. Başı boyundan uzağa germek veya çekmek için kuvvet veya gerginlik kullanılır. Omurlar arasında boşluk yaratmak, kompresyonu azaltır ve kasların gevşemesini sağlar. Bu, boyun çevresindeki kasları ve eklemleri uzatır veya uzatır.

Bu iyileştirmeler, gelişmiş hareketlilik, hareket aralığı ve hizalamaya yol açabilir. Bu, günlük aktivitelerinizi daha kolay yapmanızı sağlayacaktır.

Daha fazla bilgi için bizimle bu linkten iletişime geçebilirsiniz.

Güç Girişi / Power Supply : 230 VAC / 50-60 Hz / 55
Traksiyon Modu / Operation modes : 2 Mod (İntermittent ve Static)
LCD ekran / GLCD Display : 320 x 240 piksel Dokunmatik Ekran
Yüksek-Düşük güç aralığı / High-Low Force Range : 1-100 kg / 1-99 kg ± 2 kg