FİZYOFLEX-2000

FİZYOFLEX-2000 CPM CİHAZI

FİZYOFLEX-2000

Diz CPM Cihazı Nedir?

Diz CPM Cihazı yani Sürekli Pasif Hareket (Continious Passive Motion) cihazı olan Fizyoflex 2000, diz veya kalça ameliyatları sonrasında oluşabilecek ödem, ağrı gibi komplikasyonları önlemek ve diz hareketliliği ile fonksiyonel aktiviteler üzerine olan etkisini arttırmak amacıyla kullanılan son derece konforlu ve güvenli bir cihazdır.

Fizyoflex 2000  diz CPM cihazı, hastanın çalışma esnasında oluşabilecek kasılmasına ve direncine karşı antispazm (ters dönme) özelliğine sahip bir cihaz olup,  pratik kullanımı ile tedavi sürelerini azaltmanızda etkinlik sağlar.

Sürekli pasif hareket (CPM) makinesi, önceden ayarlanmış bir hareket aralığı boyunca bir eklemi pasif olarak hareket ettiren motorlu bir cihazdır. Bu cihazlar, eklem sertliğini azaltmak ve hareket aralığını iyileştirmek için ameliyattan sonra kullanılabilir. Bazen diz protezi ameliyatından sonra kullanılırlar ancak dirsek, kalça veya omuz ameliyatından sonra da kullanılabilirler.

Daha fazla bilgi için bizimle bu linkten iletişime geçebilirsiniz.

Hareket Açıklığı:Aşırı gerilmeden (-10°)Tam Esnemeye (120°)
Ağırlık:53 kg
Uzunluk:
94 cm
Tam bacak uzunluğu:71 – 104 cm
Tibia:38 – 58 cm
Femur:33 – 46 cm

Isınma
Isınma, hastaların kademeli olarak önceden ayarlı tam ROM’a ulaşmalarını sağlar.
Makine tam ROM’un %70’inden başlayarak, tam ROM’a ulaşılana dek her döngüde kapsamını %5 arttırır.
Modülasyon
Modülasyon hasta toleransına göre ROM’un son noktasının manüel şekilde ayarlanabilmesin sağlar.
Seçim, hasta ROM noktası yakınında acı hissetmeye başladığında seçilir.
Başarılı döngüler bu ayar noktalarına dönecektir.
ROM By Pass
ROM By Pass aktüel tedavi seansı esnasında önceden ayarlı ROM son noktalarının by pass edilmesini sağlar.
Hastaların daha fazla ROM tolere edebildikleri zamanlarda ROM noktalarını yeniden ayarlar seansı durdurma ihtiyacını ortadan kaldırır.
Seans Süresi
Seans Süresi makinenin her seans için aktüel çalışma süresini (dakika olarak) gösterir.
Program
Program, 16 uyarlanmış programın ayarlanmasına olanak tanır.
Hasta tarafından ya da teşhise göre; bu özellik evde ya da klinikte zamandan tasarruf ettirir.
Evdeki hastanın kendisine özel numarayı seçip tedaviye başlaması yeterli olacaktır